Ja jävlar..

Världen snurrar vidare..
Och saker sätts i perspektiv! Nej, det känns bra att göra så här.. Det gör det.
Växa vidare, växa samman.

Jag har låtit så många försvinna iväg, på gott och ont. Mest på gott faktiskt! Men sen finns det de där som jag vill ha. Räknar inga namn här, men att ha konflikter tror jag är utvecklande. Stärkande. När de inte förstör..

Tavian har dragit ner en bit av gardinen, sa jag det förut? Jobbar på att få hjälp med det..
"Har du ingen stol!?" fick jag höra. Haha, jo, jag har stolar. Men stolar är så tråkiga att kramas med.
Man får ju inte vara dum!

Ja, så det svänger lite upp igen efter dippen och umgänget med F. Ångest och Anti.
Funderar på hur de skulle reagera på en kram. Jag såg en dokumentär om mental ohälsa på tv för ett tag sen, och för att göra en lång historia kort så väcktes den tanken.
Om jag skulle utbrista "Men Farbror Ångest! Vad kul att se dig!! Kom så myser vi ner oss i sängen och äter massa godis och snyftar lite ihop!" och "Men måste du redan gå? Vi hade ju det så bra här.. *klappar på sängen*".

Kommentarer
Postat av: Ladyn

jaa.. vissa bort=bra.. andra bort=inte. jag tycka.

ska få på mina vinterdäck idag, det du ^^ no more halking around.. woot! no more död on the highway!



konflikter är just det.. oxå lärorika och rensande.. pauser är luftiga.. typ. :D



dricker godiskaffe och äter piller nu.. mys.. mina sockerbitar har inte gått upp än.. jävla mongon. ahaha.

2008-11-10 @ 15:47:26
Postat av: Anna

Haha, jaa, men man VET ju inte sånt från början.. Tycker man kan få instruktionsbok.

Att du inte dör = Mycket bra! Vinterdäck..



Haha, du verkar vakna ungefär samtidigt som jag..

Postat av: Ullisen

jaa.. man vill veta.. :D men man lär sig.. bra antar jag..



haha vinterdäcks is good men det blir inga idag.. massa regn >_<



well JAG vaknade vid 13... men vissa -host- sover vidare i en lycklig trött hög hela jävla dagen..

2008-11-10 @ 16:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback