Im a little teapot..

Känns så.. Full (mazarinfull) och tiltbar och steamy enough för att.. Ja, hur sången nu går.

Var upp till Morrmorr med hennes blomma och kattmat, flängde upp och slet ner gardiner, satte upp gardiner, fick mazariner och Champis och en peng eftersom det är min namnsdag och för att hon ville ha lite saker på Joker. Jag köpte mig en bok i present, Låt den rätte komma in. Och kom nu inte här och tro att det är för att de gjort film av den! Jag avser icke att tycka om svensk film nån gång i framtiden! Däremot så har jag läst en annan bok av samme författare som jag tyckte mycket om.. Så det så!
Den hette Hanteringen av odöda, eller nåt liknade, och var bra...

Fick sms som undrade om jag var kåt.. Jag skrattade. Så jävla rolig är ingen. Punkt.
Vid fikandet igår hos Sötgrannen så kom vi in på Feng.. Um.. Whatever? Iallafall, jag ville veta vart "relationshörnet" låg, eftersom min rehabvän hade pratat om det. Kom fram till att det endera är i skafferiet eller i hörnet där jag hade skåpet som är fullt med diverse papper och annat som är väldigt osorterat och rörigt. Hur som, så känns det som om röra och fan vet vad är nåt som ska stå i ett relationshörn. Inte konstigt att man drar till sig.. Röra.
Nu säger jag väl inte att jag tror så mycket på det, men man behöver ju inte utmana ödet... Det funkade faktist för rehabvännen!
Om man kan koncentrera vad man söker, så är det ju så mycket lättare att hitta det.. Lixom.
Ska hitta nån bra representant för vad jag vill ha, nån djurkär, intelligent, humoristisk, händig man som har båda fötterna på jorden men ändå kan sväva lite i flummet med mig? Ja? Piece of cake!
Och... Um.. Som står ut med mig?
Som inte knarkar...
Som iallafall läser böcker ibland?
Blåögd såklart! Haha..
Som har egna intressen! Viktigt!!

Ah well.. Kanske kan jag få nåt svar i drömmarna inatt... För det är inte Niklas Wahlgren jag vill ha.

Morrmorrs reaktion på min nya fina plånbok som jag stoltserade med: Men den är ju så stooooor, den kommer förstöra jackfickan! Du kan inte ha den i fickan!!
Ja, Morrmorr, jag vet att den är fin, tack så mycket..

Fick grannskvaller igårkväll.. Läste för ett tag sen att det var nån på gatan som ramlat ner från fjärde våningen, och det var lite lustigt eftersom de flesta av husen här bara har tre våningar. Men nu vet jag.. Ett jävla sätt att sluta sina dagar på.. Nog för att jag var trött på människan, nog för att jag svurit många gånger över honom. Men ändå. Nu är han borta, aldrig mer kommer han komma haltande och fråga samma konstiga frågor för tusende gången.
Men som det stod i dödsannonsen, så finner han väl äntligen den ro han sökt efter hela sitt liv.


Kommentarer
Postat av: Ladyn

Feng Shui!!! jag vill ställa fina saker i mitt relationshörn!! saker som inte är förlovade med thailändska pattawans!!! hjälp mig då!!!

2008-11-23 @ 23:42:00
Postat av: Anna

Ska låna bok av din moster! sen fixar vi!!

Postat av: Ullisen

jaaa!!!!! pynta!!!!!!!

2008-11-24 @ 14:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback