Igen..

Shit, jag slår rekord i umgänge!
Fick sällskap ikväll med, passar på att skriva lite medans det pratas i telefon.
Bullen är i extas, drygare än hon var igår.. Haha.. Hon vet väl att Tant Korp inte tillåter vad som helst.

Tacos gick att äta idag! Fick i mig en och en halv på kvällen.. Bra att veta!
Blev nog chips till frukost, och efterrätt, och kvällsmat.
Den här pojken gick och köpte sig en pizza.. Har ju tyvärr inget att bjucka på ikväll. Förutom chips!!

Film, trivsamheter och förnöjdhet.

Imorron ville Morrmorr ha sällskap på några ärenden, och det ställer jag såklart upp på, det tar ju inte lång stund. Blir till att åka den tuffa Flexlinjen med de andra gamlingarna. Hoppas inte chauffören försöker hjälpa mig med säkerhetsbältet, jag klarar lixom det själv. Och det har faktist hänt att de varit där och petat..

Ah well, det var väl vad jag hade att säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback