Fredag..

Fredag och Idolkväll! Man måste.. Ingen hemmagjord pizza dock.. Ingen peng.

Igår kom Ladyn och MördarStövaren över.. Lillkatt gjorde ännu en oväntad manöver och la sig i Ladyns knä. Jag vet inte vad det tagit åt damen, hon beter sig som en katt helt plötsligt. Roligt, men vemodigt.. Tror att hon lärt sig det hon skulle göra hos mig, även om det tagit tio år. Vet inte riktigt hur livet skulle se ut utan henne, men hon har ju alltid varit till låns å andra sidan.

Traderavinsten blev hämtad.. Och jag får helt enkelt leta efter en ny present till Korping, för den där behåller jag för mig själv! Haha.. Behövde ju en plånbok! Även om jag fick en av Morrmorr så känns den här helt klart mer rätt.. Trots att man kanske inte fick plats med så många kort, eller så mycket innehåll. Den är fin!! Kanske kan få tag i en likadan till Korping, det gör ju faktist inte så mycket om vi matchar, tycker jag.
Speciellt inte om Korping flyttar långt bort.. *hänger med huvudet igen*
Jag la ju in ett veto.. Och det gjorde jag bara för att jag insåg att det skulle komma.. Men jag drar tillbaka det. Motvilligt!
Hellre en glad Korping i skogen än ingen i handen.
Men då får Korpingen banne mig flaxa hit med jämna mellanrum också!

Nyår blev uppstyrt i natt! Tydligen saknade GG och Timmen mig också! Tydligen ville de komma till Västerås och umgås med mig och Ladyn och våra vovvar, äta gott och dricka gott och bara vara..
Jag ylade om vilka små sötnötter de var som svar och Ladyn tolkade det som ett jakande och på den vägen är det.
Att vara med MördarStövaren är gott för Bullen, han är inte ett dugg rädd och så vill jag ha Bullen med. Slippa droga skiten ur henne varenda nyår.. Ja tack.

Jag pysslar med att rensa och städa här hemma.. Gör jag någonsin nåt annat??
Har så jävla mycket elbråte som ska till återbruk.. Och alla dessa jävla projekt som hänger i luften och inte blir gjorda.. Någonsin.

På tal om projekt så ringde Exet igår, han lovade att kolla köksskåp åt mig eftersom han har kontakter i begagnatträsket. Det hade han gjort, inget just för stunden. Dessutom sa han att hans kollega hade sagt att han skulle fråga mig om jag insåg att sängen kommer bli väldigt hög, jag sa att jag insåg och att det var det som var tanken. Kollegan hade dock varit lite bekymrad över att det skulle "göra ont att ramla ner". Hahahaha.. Jag hälsade att jag var snart 30 år och hade slutat ramla ur sängen för ganska länge sen.. Men tack för omtanken!!
Nu är väl inte en meter så där jättehögt heller.. Och jag får väl lägga mjuka mattor runt, just in case.. Kattarna har ju en förmåga att trilla ur lite då och då!

Nehej, det här duger inte.. Ska ta tag i och rensa det där skåpet som är listat för dagen, slänga den gamla icke fungerande skrivaren som står där inne, kanske? Bara kanske.. Haha.. Inte konstigt att inget får plats nånstans ffs!!!

Kommentarer
Postat av: Ladyn

mördarstövaren är tuffast. han GILLAR ju t om smällare :D sötast <3

2008-11-21 @ 17:15:46
Postat av: hRaven

häng inte med huvet kära du... jag har ju inte flyttat än...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback