Drömrapport..

Jag har sovit i tusen år, och drömt följande virrvarr:
Det kom asiater med defektare katter än min. Typ grodformade!
Sen var det partaj i mitt hus, massa massa folk. Massa löshår. Jag letade och ordnade. Fast huset var inget hus, det var typ en lada med små mysiga intjack som man umgicks i. Trappor.
Nevermind.. Ingen Wahlgren syntes till iallafall, och inga ex!

Såg Flickan i Källaren igår, det kan ha varit det. Jag var glad och exalterad över att se den, gillar sånt.
Tills jag såg den!! Eftersom den hade absolut inget med Natascha-storyn att göra. Jo, den sas göra det, det står på omslaget.. Men det gör den inte. Se den inte. Ge mig tillbaka min tid!
En flåsstönande tjej läste historien medans det filmades med handkameror, stirrande aktörer som påminde mig om Bergman-filmer (tycker inte om..) samt allt för många bilder av gubbrumpan och tyvärr även den andra sidan av gubben.
Vad det gäller ren fakta så bodde de på landet (till skillnad mot Natascha-storyn), "the dungeon" låg en trappa upp (inte bara ologiskt utan även i otakt med Natascha-storyn..), tjejens pappa sköt sig och hon hittade honom (till skillnad mot Natascha-storyn..), sen sköt sig även kidnappargubben (till skillnad mot Natascha-storyn..). Dessutom var det allt för många bilder på gubbrumpan i onaniläge med en docka. Eller vägg.. Väggar gick också bra. Gubbrumpa.
Nej, ge mig min tid tillbaka.. Och radera gubbrumpan från mitt minne. Please!!!

Innan dess hade vi mysdag, jag och Ladyn och barnen (Mighty mighty Pitbull & Mördarstövaren), shoppade på Europris och sålde Playstation till Ulrik. Höhö..
Jag var duktig och var på rehab, utan att ha sovit en blund natten innan på Vallby. På nåt vis verkar sömnlösheten och koncentrationssvårigheterna frammana min konstnärliga sida. Blev bra bild!
Ladyn vaktade Bullen här hemma, sovandes i min säng med kurrande mångfoting tydligen. Jag somnade några timmar på kvällen sen.. Och citat: sen.. däckade rockern.. haha.. och där låg hon och snarkade och stönade så det ekade i lägenheten.. Slut citat.
Det där vet jag inget om.. Det är bara Ladyn som anser att jag stönar när jag sover, och jag tror det har mer med henne att göra än med mig! Sådeså!

Idag är jag död... På alla jävla sätt. Trött, huvudvärk.. Har i och för sig inte hunnit äta än, det brukar bli huvudvärk då. Luktar på mitt apelsinljus som jag köpte, eftersom det inte fanns så mycket annat. Tycker inte det luktar så jävla roligt heller. Känner mig otroligt sexig i rosa mysbyxor och grå tshirt i psyco-storlek. Ooootroligt.

Ska ta tag i räkningar och sånt därnt tänkte jag. Har hört att det är bra saker att göra. Bye bye trevliga kontobesked!

Kommentarer
Postat av: Ladyn

du stönar.. jag borde fan spela in dig.. för det är ju inte LITE heller!!



well.. betala räkningar pls!! se ut som cpgubben på msn

2008-11-26 @ 21:32:12
Postat av: Anna

Haha, du ÖNSKAR att jag stönade!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback