Torsdag

Jag har varit och träffat läkare.. En ny, som vanligt.
Men hon verkar duktig, och hon var trevlig. Jag ska få ny medicin och sen hoppas vi på att jag ska få lite mer ork. Vad det gäller sovandet så trodde hon inte att nån medicin skulle hjälpa, det ligger djupare än så. Skoj.
Lutar åt att jag får ett helt års sjukskrivning sen, med risk för att jag förlorar en massa pengar på det. Men tryggt också, slippa träffa nya läkare var tredje månad.
Stormöte om en vecka, och det är jag lite nervös över, med tanke på tidigare erfarenheter. Men det ska nog gå bra.. Det går säkert bra, men oron sitter där ändå.

Har lite att fixa med förutom datorn idag, så jag lär ju sätta fart.. Imorgon kommer min låda! Då ska jag laga nåt spännande.. Haha..

Kommentarer
Postat av: Ladyn

bra!!bra!! :D men älsket, jag följer ju med dig har jag ju sagt! hålla handen :) kanske inte kan komma med så mycket roligt att säga, men jag kan åtminstone se snäll ut! som ett får! :D

2008-05-15 @ 16:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback