Torsdag - all is well..

Inget att rapportera, lugnt och skönt.
Färgade håret igår, det blir nog snyggt när jag får tvätta ur det. Just nu kliar det mest. Ska duscha bara Kenny är klar med sitt jobb.
Fixade lite med min sötaste granne också, hon bad mig kopiera ett par papper åt henne, och det gör jag mer än gärna. Bättre granne får man leta efter... Sen undrade hon hur det funkade med trådlöst internet eftersom hon ville möblera om och hennes kabel inte räckte, men jag hade ju en över så hon fick ta den.
Hennes svarta lilla kattpojk kom och gosade med mig, han är bland det sötaste.. Jag gillar svarta katter, och nu är ju båda "mina" väck. Kattunge någon? Haha..

Tänkte fixa lite hemma idag, jag trivs inte i oredan. Men ibland orkar man inte göra nåt åt den..
Hunden sover, Meatloaf sjunger, katterna piper.. All is well.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback