Tisdag

Det blev tisdag till slut! Jag försov mig.. Jag hann hata mig själv en bra stund innan jag kom iväg till rehab, sen och jävlig. Men det var så skönt att träffa mina sötnosar! Så välkomnande och avslappnat.
Jag och favoriten tog en sväng till ica och satt och pratade i nästan en timme! Tiden går fort..

Nu är jag hemma och landar, ska snart gå en sväng med fröken hund om det behagar henne.. Sen ska jag vara sällskapsdam och titta på hus. Ska bli skoj med en utflykt. Hoppas huset är fint också, ska nosa runt där.. Haha.. Peta på väggarna och se om de ramlar och sånt där viktigt.

Åh! Höll på att glömma! Igår!!
Jag beställde en låda från Årstiderna! Jag ska få grönsaker och frukt levererat till dörren! *längtar till fredag*
Det känns som en liten present! Fast det medföljer ju en faktura, det gör det.. Men ändå! Present!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback