Tisdag..

Jag gick och la mig vid nio.. För att i lugn och ro kunna sova, vakna och göra det jag skulle.
Nu fungerade ju den planen inte alls.
Jag vet med mig att jag var upp och snurrade ett par gånger, jag trodde jag hade drömt att jag köpt present till Ladyn. Men, datorn stod på och jag har lite nya saker på traderabudandet! Haha.. Nåväl, vare sig jag sover eller är vaken så är det fina saker!!

Ringde till Rehab och fick det avklarat, fick prata med min favorit, den norrlänska väggen, och det kändes bra. Man kan slänga lite käft med honom, och det är jag alltid tacksam över.
Grannen skulle komma och göra sin sista visit och studera min hund, jag sa eftermiddag.. Ingen aning om hon varit här, jag skulle inte höra om tredje världskriget kom medans jag sov..

Trots all sovångest och frånvaroångest så känner jag mig ändå på topp, nya jeansen sitter som gjutna. Fattigdom är som sagt en överlägsen diet! 
 
Jag har hunnit ringa till Telia och meddela att jag tycker att det skulle vara roligare att få mindre räkningar lite oftare, det skulle de fixa omgående.

Dags att gå igenom resten av posten minsann.. Och fundera på vad man köper åt Blondinen som fyller 29!

Kommentarer
Postat av: Ladyn

pakeeeeeet woooootiiie :D:D:D

2008-05-20 @ 15:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback