Söndag..

Vi vaknade allt för sent.. Telefonen har ringt, det där göteborgsnumret som inte säger nåt när jag svarar. Klockan har ringt många många gånger.
Det var svårt att varva ner igår.. Fick meddelande från exet om hemska saker, sen oroade jag mig såklart.. Det gick en massa hemska timmar när jag inte visste ett dugg och inte kunde göra ett dugg och inte ville störa. Sen ringde han och berättade att skadorna inte var livshotande iallafall. Trots allt så verkar änglarna ha varit med och gjort sitt.
Kanske kommer han hit idag, och det vore skönt.. Så kanske jag kan göra nåt iallafall? Klappa på och bjuda på vatten kanske?

Imorgon är det måndag! Sista dagen på den rehaben.. Just nu känns det lite synd för gratis mat är gratis mat och ibland får man inte vara kinkig! Haha.. Men jag tror det blir bättre på det här viset, att jag får en eftermiddagsgrupp som inte innehåller kött dessutom.
Sen är det tisdag och jag längtar så mycket efter min favoritmedrehabare..

Stjärnan gillar inte värmen föresten.. Och det är Maj. Stjärnan gillar inte regn heller, eller blåst. Jag förklarade för henne att vi tyvärr inte kan flytta till nåt ställe som inte har väder.. Hon blev sur och gick en meter bakom mig och petade på alla pinnar hon hittade. Sen tyckte hon att hon skulle ha kex! För ibland tycker man det! Men det får man inte.. *evil*. Man får inte kex för att man orkat gå ut och kissa.. Man får inte kex för att man kommer och sätter sig framför kexbäraren. Om man lärde sig "tass" nån gång under 2008 så får man kex!!!

Kommentarer
Postat av: sannah

Hej! Vill du ha en ny design? Kika i så fall in hos mig, jag har 2 stycken som jag ger bort! Skriv en kommentar om du vill ha en, så kanske just du får en av dom! :)

Postat av: Ladyn

Jag ska fixa tassen! :D då blire många många kex! :D

2008-05-12 @ 12:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback