Söndag..

Med tillhörande seghet.

Rehab imorgon, för jag kommer inte undan förrens jag gjort avslut.. Drygt, men bra för mig.
Frågan är bara hur jag ska komma upp.. Sov allt för länge idag, vaknade av en uttråkad Tjockbull.
Läste en och en halv Kittybok igår.. Haha, men har man behov så har man!
De är ju lite gulliga, men sådär irriterande felaktiga och med spännande översättning på 60tals svenska. Jag vet att jag ska ha fler nere i källaren, måste bara hitta på dem. Jag läste ju dem aldrig när det begav sig. Och en bok är en bok!

Jag har fått en beundrare.. Föresten.
Jag förstår inte varför min trevlighet blir flörtighet i vissas ögon. Och jag fattar ju ingenting förrens gränsen klivs över, som vanligt. Hur som så uppskattar jag inte att bli raggad på av sjuttioåriga hundbekanta. Och jag vet inte hur jag ska ta mig ur den båten..
När man ser tillbaka på det så tror jag att den kritiska punkten ligger nånstans vid "har du nån pojkvän då?", varpå jag är ärlig och säger att jag inte har det. Jag måste lära mig att ljuga..
Planen är att låna Lånepojk och spatsera omkring med lite! Haha... För jag vet verkligen inte hur man säger "tack, men nej tack".
*rys*

Nåväl, göra litet ryck så det kan bli kväll så det kan bli morgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback