Sol

Winnerbäck visade sig vara det perfekta soundtracket för stunden! Såklart..

Det är varmt och soligt, jag påtar runt lite hemma efter att ha tittat på en film jag lyckats beställa. Jag mindes inte varför jag köpt den, men sen visade det sig vara en Koontzfilmatisering, och då ramlade ju slanten ner. Jag trivdes med den, men å andra sidan trivs jag med det mesta just nu.. Allt är himla trivsamt!
För stunden så går alla måsten på sparlåga.

Det verkar som om hundet inte alls har nån lust att gå ut i den här värmen, och jag förstår min lilla bekväma dam. Men jag vill ut i skogen igen! En halvtimme får hon stå ut med... Hon dör inte, hon klagar bara.. Men det står jag ut med, för hon är världens sötaste lilla flicka. Och som tack för den tanken blev jag just erbjuden ett halvt tuggben! Haha, tackar..
Eller så var det "ta du och lek med det här benet så går jag in och lägger mig igen.. ".

Kanske dyker det upp sällskap senare, men sånt vet man ju aldrig helt säkert..

Den bubbliga känslan håller i sig. Frihet, lugn.. JAG.
Även om den ger en ny definition på "ensamstående"...
Men det ordnar sig.

Nu ska vi ut i solen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är snyggast klädd ? Gå in på www.blooondiiie.blogg.se och tyck till !! =)

2008-05-10 @ 18:05:37
Postat av: Ladyn

men håll truten din lilla jävla modefitta!!!!! tror du nån är intresserad!! nu tror ju stackars anna hon har fått en kommentar av någon som är värd att slösa luft på men ICKE.. jävla cpfittaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

jag kommenterar bra. inte som en fitta.

2008-05-10 @ 19:16:40
Postat av: Anna

Hahahaha.. :D

2008-05-10 @ 21:10:59
Postat av: Molina

Winnerbäck funkar alltid, till ALLT! Bra karl! :0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback