Senare...

Har varit till Ica med sötaste grannen och promenerat i skogen med hundet..
Ringde till Rehab och förklarade att jag sovit tre timmar inatt, hon förstod, frågan är om folket som har med saken att göra tror på det. Det känns verkligen som om de inte, och fortsätter de så så måste jag nog sätta ner foten och göra det tydligt för dem.

Jag tog en vända i källaren också, hittade på några till böcker. Plus en King! Jag visste väl att jag hade läst Talismanen förut, och där låg den. Men jag är inte säker på att den verkligen är min.. Den känns lixom lånad. Nån jävla skola ligger minus på Kingkontot.
Blev av med en hel svart sopsäck plus en trasig kartong. Det återstår en miljard saker.

Jag hittade dessutom mina gamla NKOTB-tröjor!! Haha.. Ska ta upp och tvätta...
Tvivlar väldigt starkt på att jag kommer i samma storlek, vad den nu kan vara, som när jag var tretton dock..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback