Onsdag

Tänk om man bara kunde lyfta bördan av sina vänners axlar och bära själv en liten stund, ta bort smärtan.. Men inget kan man göra.. Jag försöker få pyssla om lite, men jag förstår att ompyssling kanske inte står högst på behovslistan just nu.
Inget jag vill basunera ut i bloggen, eftersom det inte handlar om mig, så jag håller mig till att säga att jag önskar att jag kunde ta över en liten stund.. Jag är jävligt bra på att stå ut!!

Förutom det så längtar jag efter min fina låda.. Min SINGELlåda. Haha. Jag tyckte den var tuff.. *snart fredag*

Jag har hunnit med att vara gårdens surkärring också, jag passar så himla bra i den rollen. Jag tycker inte att det är okej att ungjävlarna här jagar livet ur de stackars hararna som är i skaffabarnläge. Dessutom låter de illa, ungarna, och är fula, också ungarna.
Jag var ut och rökte och såg nån liten ungjävel springa efter dem, och röt i att man inte gör så. Strax efter kom en annan ur flocken fram och ifrågasatte mig!!! Som om det vore helt naturligt att jaga och skrika efter vilda djur! Och var i helvete är föräldrarna..

Var sällskapsdam igår och tittade på ett stort och konstigt hus! Vad gör man med en gammal biograf lixom? Men idag saknar jag huset. Idag vill jag påta i trädgården och inte se en ungjävel på flera mil. Bara jag och mina mördarhundar, ja jag räknar med Ladyns lillpojk nu. Haha.. Mördarstövaren.

Annars är det datorfix igen.. Blev en paus pga bristande ork. Men nu ska åbäket ut från mitt kök! Fula fula stora dator!


Kommentarer
Postat av: Ladyn

hahahaha min mördarstövare :D:D:D helt fantastiskt.. han morrade ju faktiskt igår, första gången jag hört honom göra det, på FYRA ÅR :D



och du.. man kan inte bära andras.. först ska man samla ihop allt man själv behöver bära och slänga det över axeln.. och du är inte där än!! bär dig själv!! och ditt!! :) jag kan jellpa :P

2008-05-15 @ 10:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback