Natt

Klockan är halv fyra, jag har nog gett upp sovandet.
Och imorgon (idag) är det möte. Stort, massa möte.
Ladyn skulle bjucka på kaffe och daim innan..

Tredje natten av absolut osovande. Sketet.
Jag läste en bok ett tag. Men den tog slut.. Nu surfar jag mest runt lite.. Om klockan ändå kunde bli nio så jag kunde väcka tjockbullen och göra kaffe och allt det dära. Eller, om vi ändå ska ligga här och önska oss saker så kan det väl bli måndag så jag har mer än inget att göra saker för. På måndag kommer det finnas massa kaffe och massa annat med! Massa!
På fredag lutar det åt att bli en låda.. Tjohoo.. Inte nu på fredag, jag är redan i nästa vecka.

Pengar är skit.. Men snart kommer skatten. Dåååå jävlar. Då ska jag lägga tillbaka tjockbullens pengar i hennes kassa! Och jäklar vad kul det kommer bli!
*försöker iallafall*

Jag kommer vara död imorgon. Helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback