Mätt!

Lagandet av maten blev ganska spännande..  Man skulle tvätta grynmojset först. Nånstans tror jag att jag tillsatte för mycket vatten. Grönsakerna skulle "ångas i vatten i nån minut". Eh... Jag la dem i kokande vatten i några minuter! Kan även tillägga att man KAN äta sparris rå, det visste jag inte.
Nåväl, det blev ätligt.. Och jag lär mig väl nån gång. Lite skoj med en utmaning också.
Spältvåfflorna är snart slut.. Det var visserligen bara sex stycken i det lilla paketet. Jag och Ladyn ska åka till Danmark och köpa en miljard paket!!!

Uh, afasi-hjärna igen.. Det är jobbigt som fan.

Idag när jag rensade dator så hittade jag på skolarbeten som jag gjort, och några som jag nästan gjort. Och jag blir så ledsen över att jag inte gjorde klart dem och lämnade in för de är skitbra! Om jag får säga det själv..
Jag tvivlar på att min afasi-hjärna ens skulle kunna tänka i de formuleringarna som jag hade gjort.. Å andra sidan så kan vi ju hoppas att det försvinner med den nya medicinen.
Ser fram emot att testa den faktiskt. Läkaren förklarade saker så himla bra.. Den jag har arbetar bara med seratoninnivåerna i hjärnan, medans den nya även hjälper noradrenalinet. Och eftersom det inte händer nåt spännande av de första medicinerna så kan man ju lika gärna prova, känner jag.

Sängen är nybäddad, magen är full.. Jag ska ut med tjockbullemonstret och sen slänga mig i duschen.
Hannibal är dock snart slut.. Och det är en vecka tills de säljer böcker i centrum igen! Det är visserligen en vecka tills att jag har möjlighet att köpa några böcker också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback