Måndag

Skitmåndag till och med.
Jag sov till elva, så det blev ingen rehab. Ord som "närvaroproblem" dyker upp som ett hån i huvudet. Jag tror inte mina kontaktpersoner tror mig när jag säger att det faktist inte har med själva gruppen att göra. Jag var inställd på att gå, jag hade fixat allt som behövdes fixas. Men jag vaknar inte.
Känner mig sketen.. Känner mig som den eviga skolkare jag är.

Och då är jag minsann kanske inte redo för att rehabiliteras! Då kanske jag passar bättre på Samhall! Det är väl den underliggande hotmeningen at the moment.
Never.
Nej.

Hursom.
Ladyn kommer över med lillagrisen, och det ska visst köras och handlas en liten skvätt. För mer än skvättar har jag inte råd med. Det är en helvetes massa månad kvar... Pulvermosdiet blir det ett tag framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback