Fridag..

Nej, det är inte afasi, det ska stå så..

Har varit hos pratperson, det var skönt.. Hon förelsog saker, hjälpa mig göra avslut.. Jag ska fundera.
Sen var jag och hundet ute i skogen en stund, hon blev toktrött, speciellt när skogen var slut och det bara återstod asfalt och inte minsta lilla grästuva att mumsa på, då blev det trött. Hon släpade sina små tassar efter sig och suckade.
Jag tyckte det var underbart, eftersom jag haft träningsverk from hell efter staketbyggandet så har promenerandet legat lite på hyllan.. Men nu kör vi igen!

Jag är lite berusad av ett beslut jag tagit.. Det känns som frihet, det luktar och smakar frihet. Jag är nöjd med att vara mig själv. Tänk, varje gång jag använder ordet "nöjd" så dyker Fröken Korp upp i mitt huvud och kraxar! Haha, men jag menar inte nöjd som i att jag nöjer mig med att vara mig själv, jag är bara nöjd. På ett bra vis! Sluta kraxa!

Sebastian sjunger för mig idag! Jag har, håll i er, köpt två skivor! Varav en var lilla söta Sebastians.. Okej, den kostade inte många kronor, det gjorde den ju inte. Men jag tycker om den. Sen är jag övertygad om att Herr Winnerbäck kommer sjunga fint för mig också.
Tyvärr var det nåt fel på Scarlet, skivan verkar repig.. Den första iallafall. Det löser vi på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback