Fredag

Gårdagens möte ska jag kanske börja med att få ur mig.
Läkaren är jättesöt, Fkassepersonen var också ganska söt och ny. Mina kontaktpersoner börjar jag tycka minde och mindre om.. Och igår kom jag till insikten om att jag faktiskt måste ta ett snack med den ena. Det börjar gå överstyr. Mod får jag av min rehabkollega som tagit ett eget snack med sin egna kontaktperson. Väljer hon att inte tro på vad jag säger och försöker "sätta hårt mot hårt" så kommer hon få just det! Jag jobbar hårt med att vara ärlig och öppen mot folk som jag egentligen inte alls velat vara så mot, och då förväntar jag mig att bli trodd också. Den andra kontaktpersonen, som är en söt pojke, börjar förlora poäng han med. Det räcker inte med att vara en söt pojke..

Fkassan hade en massa nya regler som eventuellt går igenom, och då kommer det bli svårt framöver. Men vi tar den bron när vi kommer dit. Som det ser ut nu så blir det sjukskrivning till februari. Sen måste allt omutvärderas eftersom jag fyller trettio, blir man magiskt frisk då? Nåväl.. Regler, regler..

Eftersom jag inte sov en sekund natten till igår så var jag dessutom både trött och grinig. Ladyn mötte mig där för fika och lite skitsnack, och det gjorde att jag orkade mig igenom mötet. Socker rules!

Tanken var att söta fröken Korp skulle komma över, men jag orkade ju inte.. Blir så less på mig själv då. Men jag vet hur ickerolig jag är utan sömn. Vi får helt enkelt ta det senare! Presenter och böcker till höger och vänster blir det.
Men jag vill ju orka med mina vänner..

Jag somnade mycket riktigt på soffan och sov fem timmar-ish. Sen tvingade jag mig att vara vaken och se på schlagern. Efter det ramlade jag och tjockbull i säng.. Och då blev allt jobbigt. Alla känslor kom på en gång och Ladyn fick trösta lite.
Vi somnade tillslut, och sov allt för länge.. Vaknade av en kissnödigt hund som efter att jag skyndat ut med henne inte alls ville kissa utan bara nosa.. Det är väldigt moget att bråka med sin hund. *S*

Grannen hojtade på mig på balkongen och hade köpt present till oss!!! Jag fick en klicker!! (Ett träningsverktyg för hundar btw) Dessutom lovade hon mig ett paket kaffe när jag kom hem igen, och därmed har hon räddat hela min helg!

Jag skyndade iväg till Pratperson och fick prata av mig.. Fick låna en avslappningskassett av henne, vi får se hur det funkar. Det var skönt att prata av sig lite, få lite grepp om ångesten som härjar emellanåt.

*dricker kaffe och skickar varma tankar till min sötaste granne*

Trots tröttheten av att ha sovit för länge känner jag mig full med energi! Jag vet att det är ologiskt.. Screw that.
Kenny kör ett varv, och jag ska orka ta tag i oredan här hemma tror jag.

Kommentarer
Postat av: Ladyn

vilda protester här MÖTTES inget, jag KÖRDE MADAM, tack så mycket!!!!!!!!!! muttra



bra att jag kunde trösta LITE iaf.. vet ju hur det är.. inte att ha med idioter att göra eftersom jag avverkade dem, men hur det är att må skit över idioter.. jag ska slå dem. Hårt.

2008-05-23 @ 17:54:04
Postat av: Ladyn

okej!??! mina FETSTILSord, det är ord jag satt en stjärna framför!! :D alltså du vet.. stjärna stjärna!! :D hahaha fettext fettext

2008-05-23 @ 18:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback