Fredag med låda!!

Ännu en fantastisk låda, fick vit choklad idag! Och jag har inte ens ätit upp den.. Förvisso är det mest för att jag är mätt av ostbågarna, men det tycker jag inte vi ska fördjupa oss i.
Jag hann tyvärr inte se min hemliga pojkvän (man kan väl få drömma!!) den här gången eftersom jag låg på soffan och var tjock ihop med hundet. Men han var nog snygg. Mannen som kommer med choklad och godsaker åt mig får se ut hur fan han vill för den delen!

Jag var duktig och gick till Ica för att kompletera receptet som jag fick.. Och det var kanske där jag hittade ostbågarna också, men nu glider vi ifrån ämnet igen här.. Duktig var jag!
Det är ju så satans varmt.. Som tur är hatar hundet det lika mycket som jag, iallafall om det involverar att röra på sina små tassar. Att ligga i solen på balkongen orkar hon med.

Igår fick vi en sån där McDonalds figur, en dalmatin, av sötaste grannen. Jag försöker övertyga henne om att det är en valp och att man kanske inte bör bära honom (det är en han, han har blått halsband) i frambenen. Eller kasta upp honom i luften... Och att han nog bör ha sina öron kvar.. Hon är inte helt övertygad än, men hon brukar komma förbi och lämna av honom till mig för en snabbkoll av alla lemmar lite då och då.

Blev lovad att få flytta till Estland och bo på landet, och föda massa barn (yeah yeah), igår! Haha.. Jag råkade trycka på rätt knapp på nåt vänster, den tysta lilla pojken fick mål i mun!
Jag tänker mig mest att han ju kan komma och hälsa på? Innan jag ger några löften om barnafödande iallafall..

Åh, alla dessa friare.. Haha..
Ladyn har dock valt sin favorit, och envisas med att påpeka det i tid och otid!

Menne, hur vore det med lite snö?

Kommentarer
Postat av: E

Snö?! Haru fått solsting! ;0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback