Färdig..

Jag är klar med min vecka! Nu är det helg.. Haha..

Orkade mig upp till måndagens rehab, fann att min favoritmedrehabare skulle börja den gruppen, men inte ens hennes närvaro gör måndagar lättare. Så jag är fortfarande nöjd med mitt beslut att avsluta den gruppen. Somnade som en klubbad säl efter det, tog mig upp till tisdagens rehab och gjorde det jag skulle. Somnade återigen som en klubbad säl och tangerade nästan mitt sovrekord på 18 timmar..
En av kontaktpersonerna yttrade förut nåt i stil med att "försök att inte göra så mycket på måndagskvällen då". Eh.. Göra? Mycket? Förlåt, jag ska försöka skära ner på mitt ligga-död-på-soffan-och-stirra-på-tvprogram-som-jag-inte-hänger-med-i... Vad tror hon att jag gör? Partajar?
Nåväl, det är över..
Torsdagens rehab var inställt av nån anledning, därav är det helg!

Hemmet rasar verkligen ihop när jag är så trött.. Idag kör jag Kenny och försöker rycka lite i allt.
Har ett paket att hämta på Joker också, vet inte riktigt vad det är. Men orka gå ända dit? Utan hund det vill säga.. Det är tråkigt att gå ensam. Ska höra med sötgrannen när hon kommer över och ger mig en halv bunke turkisk youghurt.
Hur som så behöver jag duschas innan jag presenterar mig själv i nån butik. Tvagas.. Med stålull.

Annars är det nog ganska lugnt.. Låda på fredag! Yey!

Kommentarer
Postat av: Ladyn

är så sjukt stolt över dig!! du är så JÄVLA duktig!!! :) min låda oxå på freitaag.. wooo woooo!!

2008-05-28 @ 16:51:45
Postat av: Anna

spinner taaack..

2008-05-28 @ 18:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback