Älska låda!!

Min låda kom nyss! Med massa godsaker..
Istället för utlovad päronsaft så fick jag apelsinjuice, spältvåfflorna visade sig vara GODIS!!! Jag tycker inte ens om honung, men de här var gudomliga!
Fruktskålen är full av godsaker, kylskåpet är fullt av godsaker, och jag ska laga.. um.. tabulle med kinoa? :D
Fast jag får modifiera receptet en aning, har ju ingen paprika.. Och inga rostade nötter. Men vad gör det!
Jag älskar lådan, jag älskar mannen som levererade lådan, jag älskar personen som packade spältvåfflor åt mig.

Datoriseringen.. har avstannat. När jag till slut fick den gamla hårddisken att funka i mellandatorn så vill den iallafall inte funka ordentligt. Så det blir väl till att slita fram det gamla åbäket och fixa det, sen kan jag äntligen slänga skiten.
Bara ha vackra LarsGöran.
Jag älskar LarsGöran också...

Jag älskar allt idag!
Ursäkta mig, men nu ska jag gå och äta ett äpple.

Kommentarer
Postat av: Ladyn

Jag har lååda schalalalalaaa jag har lååda, schaaalalalalalala :D

2008-05-16 @ 14:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback