Uppe före tuppen..

Uppe före alla tror jag..
Sov såklart inte en blund natten till igår.. Men jag stegade ändå iväg till rehab och kände glädje. Det var den angivna känslan iallafall.. Jag tycker ju att det är skitsvårt, men de gillade den tror jag.
Sen ramlade jag hem, tog ut min glada glada hund och så gick vi och la oss..

Alltså vaknade jag halv tre på morgonen. Nu är klockan tio i fyra... Men jag föredrar helt klart det än att sova till halv fyra på eftermiddagen. Måste få lite ordning, måste få igång de där sunkiga små rutinerna igen.
Är ganska säker på att jag har möte med min pratperson idag.. Självklart bad jag om en sen tid, eftersom att jag vid tillfället vi pratades vid i telefon sov hela hela dagen. Istället för att det var en bra plan så sitter jag här med en eftermiddagstid som jag måste försöka hålla mig vaken till! Haha.. Det blir fan aldrig bra..

Blondinen ringde och hojtade om att min söta bror skrivit kommentar i min blogg!! Och mycket riktigt, det hittar ni under mitt fylleinlägg..

Molina utlovar presentande!! Nu är det ju inte riktigt därför jag ville träffa damen och luncha.. Men jag får väl ta det goda med det onda. Staaaackars mig.

Nackdelen med att vara uppe så här dags är kanske att det inte händer så jävla mycket. Tvn är ganska död... Det är knappast läge att slita fram dammsugaren klockan fyra på morgonen, eller att slamra med disken.
Staaackars mig som inte får dammsuga!
Jag hittar nog nåt att göra, ska nog slå på en panna kaffe.

Gomorron på er sjusovare!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback