Tortyrtips..

Jag gav upp att försöka sova ungefär kvart i sex i morse... Och så tänker jag (som alltid) att då får jag ju hålla mina små bruna ögon öppna tills det är lämpligt att sova, så att jag kan gå på idiotismen imorgon.
Sen går då tiden...
Och vid halv elva är jag nästan redo att sälja min själ för en varm och skön säng.
Så, för att tvinga mig att yppa världens alla hemligheter så är det bara att vägra låta mig sova. Det är en väldigt svag punkt och jag skulle vara en usel soldat.. Det skulle jag vara av flera skäl i och för sig. Men lägg inte statshemligheter hos mig om det finns en vakenhetstorterare i närheten.

Soffa och tv är det inte tal om, och helt klart inte säng. Så jag sitter här vid köksbordet och ödar lite tid. Snart dags att rasta bullen igen.. Efter rastning.. Kanske jag ger upp.
Hur jävla viktigt är det med rehab lixom!? Hur viktigt är det med nåt? Alls??
Jag är en riktigt pushover nu..
Jag kan alltid ringa och säga att jag inte sovit.. Det är ju sant.. Blir nya chanser.

Väldigt dålig karaktär.
Ännu en orsak till att inte göra mig till militär!
Den främsta är väl dock att jag helt enkelt inte tar order så bra, eller alls.
Jag har sett de där bootcamp-galningarna som står och skriker på folk, det är troligare att jag ställer mig upp efter två pushups (eller vad man nu gör) och skriker tillbaka åt dem. "HÅLL ÅTMINDSTONDE KÄFTEN OM DU TYCKER JAG SKA LIGGA OCH KRÄLA PÅ BACKEN!!! INTE DET?? NEHEJ, HÄÄÄÄRRRÅÅÅ"

Trött som sagt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback