Skitdag!!

Jag försov mig och vaknade tio... Insåg med ens att jag inte hade en chans att hinna ner till min lunchdate idag, så jag skickade iväg några förvirrade sms och försökte få fram det meddelandet. Somnade sedan om och sov toklänge.. Nån timme senare ringde min pratperson och undrade vart jag tagit vägen, jag skulle tydligen ha varit där idag, och inte imorgon som jag trodde. Men hon skulle fixa det..
Dessutom såg jag att jag denna gången fått en tid för undersökningen hos gyn, sån där man får när man är så gammal som jag är. Tidigare har de bara skickat brev och sagt att jag ska kontakta dem för tid. Naturligtvis var den tiden idag och jag hade ingen aning om det..

Det jag har gjort är att handlat..
Köpt mat faktiskt.

Och så smsade jag den där blåögda lilla pojken.. Blev mer och mer osäker på vad det var jag lyckats knappa in i hans telefon klockan två utanför krogen. Jag håller er väl uppdaterade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback