Shalalaa..

Födelsedag!

Vaknade av telefonen.. Alla telefoner.. Samtidigt.
Eftersom jag var uppe sent inatt och sen inte riktigt kunde sova så tyckte jag att jag skulle få sova så länge jag ville.. Men det fick jag inte!
Ynkade mig upp efter att ha ignorerat alla telefoner, drog på mig kläder och hann så långt som att sätta på mig en sko när det ringde på dörren. Det var min kära far. Han hade ringt från parkeringen.
Och gör man så så får man vackert följa med när jag går ut med min hund...  Sen fick han tårta och kaffe (MITT morgonkaffe för övrigt). Jag fick paket, en jättefin vas i rött och svart! Och ett kort..
Eftersom min far var där och jag har massa problem med mina roller (självanalys) så kunde jag ju då inte ta min morgonrök.. Inte roligt allste..
Ladyn med pojkvän och söt mamma (lånemamma) kom sen, lagom innan pappa hann smita... Jag ville liksom bevisa hur bra min hund tycker om Ladyns hund.. Mer fika, mer kaffe, mer tårta och tre (!!!) paket! Fick jättetuffa bajspåsar med döskallar på, och Maken av Koontz, och en vattenkokare! Helt otroligt..
Blondinen kommer vid halv sju, och fröken Korp med bror skulle komma om en stund..

Det ÄR lite roligt att fylla år...
Förutom att jag inte fick vakna.
Nu har jag duschat, hämtat paket på Joker (som jag beställt till mig själv) och bakar nästa tårta. Tårtan gick som smör i solsken här, och jag tyckte nog att det blev riktigt bra! Trots att jag redde bananmoset med potatismjöl. Haha.. Ville ju inte avslöja den hemligheten förrens folk faktist åt den. :)

Kommentarer
Postat av: hraven

GRATTIS till 25-åringen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback