Rastlös..

Jag har tråkigt, och är raslös.. Jag sover för länge, somnar för dåligt. Alla piller i världen hjälper ju inte på det. Dessutom har jag en förkylning på väg, det gör ont i örat och i halsen.. Som ett brev på posten, en dyr räkning snarare. Jag orkar inte vara sjuk!
Helst vill jag riva ut och skura saker, eller sortera saker kanske, eller köpa nya saker! Jag vill till IKEA... Det finns visserligen viktigare saker att lägga pengar på, som hundmat. Hoppas på att kunna lösa det i början på veckan. Annars får jag vackert ta bussen och släpa hem skiten.

Snart är det måndag igen.. Och idiot-rehab. Jag har bestämt mig för att iallafall ge det några chanser till! Tydligen ska det där ha varit en ovanligt rörig session.. Enligt ryktesvägen..
Nu var det väl inte rörigheten som jag hade nåt emot. "Stackars dig som blev ivägskickad till att handla på Maxi första gången", jag vet inte, jag klarar att handla. Faktiskt. Klarar det utmärkt.
Men vi får helt enkelt se, en måndag i taget tror jag att jag tar det. I värsta fall kan jag återfalla till min tomma ap-blick som jag hade i måndags... Gå till mitt happy-place. Vara sjukast av de sjuka.

Sen kommer tisdagen och de fina och trevliga människorna igen.. Som en liten morot.
Förjävligt om all energi ska gå till idioterna bara..

Nån som har lite energi att bjucka på? Jag har kaffe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback