Random..

Jag har två helt random läsare! Eller kommentatörer iallafall.. Det är ju.. skoj.
Speciellt med tanke på förra inlägget.

Idag har jag sovit länge, vaknade och gick runt som i en dimma.. Drogdimma, fast utan droger. Det var ju ganska skoj det med. Billigt om inte annat.
Gjorde ett städryck i sällskap med de fina pojkarna i Backyard Babies, och vi städade väldigt fint i vardagsrummet. Tack för det pojkar..
Jag fick två födelsedagskort idag. Ett från min mor, och ett från min moster. Det vill säga, jag fick två kuvert med nästan identiska handstilar varav ett var från Göteborg. Min moster (och kusin) var rara nog att sända mig en liten födelsedagspeng, och den är som alltid väldigt uppskattad. Dessutom hoppades min moster på att vi skulle kunna hinna ses i sommar när hon kommer hit.
Jag tycker mest om min moster.

Morrmorr ville också dela ut kort, så jag och tjockebullen gick upp till henne och blev kvar i ett par timmar och pratade lite skit, lånade tårtspade (som jag glömmer att jag inte äger varje år) och fick ett tårtfat.

Ooooooch efter Lost så bakade jag ihop en märklig tårta som jag hoppas ser ut som den ska imorgon och att den inte smakar allt för märkligt.. Jag var verkligen ute på djupt tårt-vatten där ett tag.
Det är faktiskt ganska kul att göra tårtor, tänk om man skulle bli en tårtmakare när man blir stor... Antagligen skulle man i och för sig bli ganska stor på ganska många sätt om man ägnade hela dagarna åt att göra tårtor.
Å andra sidan har Ellos massa tjockiskläder! Haha...

På lördag blir det partaj! Blondinen vill fira mig och sitt nya lägenhetsinköp! Och jag ska få träffa lite nya folk..
Jävlar vad full och glad jag ska vara.. Och snygg! Man blir snygg när man är full!

Gnatt på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback