Nyskrapad..

Jag ville verkligen, verkligen, inte ner på stan idag. Men jag gjorde det! *duktig flicka* Tänkte att det nog säkert kan vara uppfriskande med tandstensrensning? Tänkte jag..
Min sköterska är underbar, snäll och gullig och frågar hur det går och pratar lite strunt och så.. Men jävlar vad hon kan krafsa! Känns som om hon hittat sin plats här i världen..
Hon putsade och donade, och krafsade lite till. Och det blir säkert jättebra..
Men vad skönt det var att få komma hem och besudla mina gaddar med jordnötssmör!
Jag är hooked på de där mackorna för övrigt..

Träffade en gammal bekant på stan, som jag varje gång vi ses lovar att höra av mig till och aldrig gör det, varpå jag får otroligt dåligt samvete nästa gång jag ramlar på henne på stan.
Men nu känns det faktist som om jag borde.. Hon är utbildad till healer och medium nu! Hur coolt som helst..
Fick lov att ringa min mor för att fråga vad hon heter i efternamn dock, för det minns jag inte. Mor höll mig pratandes i en kvar! En kvart! Hon undrade hur jag får hem hundmat, för hon orkar inte bära kattsand tycker hon..

Nåväl.. Hemma...
Inget mer att göra i veckan.
Härmed gör jag helg!
*drar fram en skön stol och sätter sig med en paraplydrink i högsta hugg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback