Måndag igen.

Måndag.. Dags att fara tillbaka till verkligheten. Dags för rehab, och det känns faktiskt helt okej. Bara jag får hälla i mig lite kaffe och jaga bort det sista av bakfyllan..
Hade kalaskul med tjejgänget from hell, alla valde vi att presentera oss för nya bekanta på lite specialla sätt! Men det verkar som om det inte gjorde så mycket.. Haha..
Har en känsla av att jag kommer få äta upp den här helgen läääääänge.
Jag fick vad jag önskade mig iallafall, både hångel och skedsovande.. Massa mys.. Massa.. Kanske blir det en repris nästa helg, om inte annat så har jag en tröja ute på vift.

Nej för fan tjejer, och pojkar, det här gjorde vi bra! Mer partaj!

Kan man gå till rehab med ett fånigt flin på läpparna? Kanske borde göra nåt åt det där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback