Må så vara..

Att jag är en aningens på lyset..
Jag blev full till slut! Även om jag fick lov att låna pengar av min käraste Blondin till taxin hem.
Taxin kördes för övrigt av en mycket sympatisk grek. (jag har lixom en förmåga att få folk att prata...) som tyckte att jag var det roligaste i världen! Nästan!
Även om jag inte riktigt förstod varför han och hans familj valde att flytta till Västerås från Sundsvall när frugan ville till Italien och han ville till Grekland..

Jag fådde en bror!!!
Han är bäst i världen! Mest tycker jag om honom för att han ... öh.. är ... öh.. snäll. Och lätt att ha å göra med! Och för att han be-brodrade mig i min nödsituation. (Jag blev först bjuden att "hjälpa till" vid urinering och sen att ha sex på toa.. Därefter var det mest det vanliga "du är underbar"-bladdret.) Min nya bror hoppade dock in och pratade tatueringar, varpå vi plötsligt måstade gå och hälsa på våra vänner!
Jag antar att han läser... Om inte annat så efter att Blondinen skvallrat om att jag skrivit om honom! *vinkevink*

Öh.. För övrigt var jag inte riktigt full nog för det där gnidandet som inträffar på krogen... Det var mest besvärande.. Blondinen tyckte jag var ilsk. Haha..

Väl hemma hade jag världens gladaste hund! Hon är också sötast i världen..

Och Kiwin är sötast i världen!!! Han bjuckade på påskäggsgodis!! Hur sött är inte det???

Alla är fan söta, och jag är trött..

Kommentarer
Postat av: wadne

hehe :D sött

Postat av: Molina

Haha... vilket gulligt inlägg!

2008-03-22 @ 08:59:50
URL: http://gabbagabbahey.blogg.se
Postat av: Anna

Hahaha.. Tackar! :P

2008-03-22 @ 21:29:57
Postat av: Brorsan

Glad att jag fick en syrra också. =) Kram på dig!

2008-03-25 @ 00:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback