Jag besteg ett berg!

Blondines gamla ordspråk "Folk bestiger berg, medans jag... (fyll i egen värdelöshet här)" ringer lite lätt i huvudet.
Idag har jag både fixat mat till tjockbulle (värt att upprepas!) och handlat åt mig själv, hämtat mina böcker och varit social mot min stackars Morrmorr.
Så jag klättrade minsann upp för det där satans berget och planterade en flaggjävel och klättrade sedan ner!
Bra gjort!
*klappar mig på huvudet*

Dock har jag visst nån form av förvirring kvar.. Jag köpte bröd.. Och sylt.. Och jordnötssmör. Alla mina amerikanska vänner verkar äta det, det är mer eller mindre en nationalrätt. Så jag tänkte att jag skulle prova...
Jag är inte amerikan nog för det.. Det gick ner men jag är inte helt imponerad. Kanske hade jag fel bröd.. Kanske måste vara utan fibrer. Kanske hade jag fel sylt? Jag märkte absolut inget som skulle få mig att älska det iallafall.
Det var visst ganska mättande dock.
Spännande, måste jag säga.

Nu är det Lost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback