Godmorgon..

Dunkar ner ännu en flagga på ännu ett berg. Det är fan inte lätt att gå upp i utsatt tid när man inte kan sova i utsatt tid. Men idag gick det! Nog för att den där berömda snooze-knappen finns att hitta även på min klocka...
Jag måste klappa mig själv på huvudet igen, *duktig flicka*.

*mutterbloggludermutter*

Igen då..

Jaaaaaag möblerade om igår, flyttade de nygamla bokhyllorna till ytterväggen, för att göra plats för alla ny-nyabokhyllor jag ska köpa (när jag får en miljon), så snart som möjligt. Sen fattas det bara en soffa till och en vardagsrumsmatta av den modellen som Fröken Korp köpte. Hon övertygade mig om dess dammsugningsbarhet trots att jag var väldigt skeptisk.
Kom på för ett tag sen att det ju bara är mig jag ska göra nöjd i mitt hem, med en liten reservation för de fluffiga sakerna som bor hos mig... Må så vara att mitt vardagsrum blir en bokhyllesamling! Fint kommer det bli!

Jag är grymt sugen på den där IKEA svängen som utlovats... Från flera håll till och med, man kan inte IKEA:a för mycket!
Främst behöver jag (fortfarande) köpa den där dörren som fattas... Och lite annat plock..

Men.. Gomorr på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback