Glad minsann??

Blondinen frågade varför jag lät så glad i telefonen idag.. Kanske jag gör.. Jag kanske fick svar av nån söt pojk, kanske. Mer än så varken har jag att rapportera eller känner för att meddela mig om här.

Tänk att de där rackarna kan få ens känslor att gå från -100 till +100 på fem minuter! Jävla karlar.. Det är bättre i min lilla känslofria bubbla. Tack så mycket.
Fast när det ligger på plus är det ju ganska mysigt..

Märkte att jag beställt fel böcker från bokus, och de är försenade dessutom. Hoppas på att kunna lösa det där på nåt smidigt vis.. Hur som helst så har jag beställt de böcker som jag ska ha.

Halsen värker och örat med.. Känns som om jag har ännu en dunderförkylning att vänta. Det är säkert idioternas fel, de i måndags.. Säkert. Tre timmar i ett litet rum med idioter väger mycket mycket tyngre än en kväll av fyllon, kramar och hångel! Sådeså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback