Done..

Klockan är elva, dagen är snart slut... De tre sista gästerna kom, åt tårta, gav mig presenter och var trevliga.
Äntligen har jag en egen tårtspade!! Varje år kommer jag på att jag inte äger nån, och sen glömmer jag det lika fort och får gå upp till Morrmorr och låna hennes fina fina tårtspade. Jag fick också en av de där fina svarta drakarna som jag önskat mig.

Slutresultat:
Förjävla trevligt.

Jag känner mig uppskattad och ompysslad. Och presentad till tusen. Det dök upp ett blombud med en rosa ros dessutom! Med ett osignerat kort, men när man känner sina vänner som jag gör, så var det inte svårt att lista ut att det var min lilla Lady som skickat dem.. Sötsnoken..

Fick till och med ett samtal från exet som var väldigt oväntat, trodde faktiskt inte att han hade koll.. Dessutom fick jag veta att jag delar födelsedag med två till... Haha, men han trodde på att jag fyllde 25, så full koll har han inte! Eller så var han bara snäll..

Ser fram emot lördagen, ska få träffa Blondinens vänner. Röja satan på Harrys. Full ska jag va, och snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback