Stolthet

Jag njöt i fulla drag av min lediga måndag, även om jag hade möte med pratperson inbokat. Vi bokade i sin tur ett möte med gruppledarna till tisdagsgruppen.
Hon är så rolig min pratperson, hon är så väldigt övertydlig och klar när hon säger saker, och det är ganska skönt! När vi kom ner på rehab så anvisade hon mig vart jag skulle stå och där stod jag! Haha.. Jag är en lydig patient!

Sen gjorde vi nog mest ingenting och lite inget alls..

Idag längtade jag verkligen efter grupptillfälle, försov mig men skyndade allt jag kunde och kom lagom till fikat. Fikning, babbel och sen lite arbete. Dagens tema var Stolthet. Jag målade en stolthetskub! Haha.. Jag vet inte, den bara kom till mig.. Och jag blir så glad när det kommer nåt på det viset, istället för att jag måste grubbla, så jag målade.
Jag och favoritmedrehabaren hann prata lite strunt efteråt också, hon är så omtyckbar!

Nu är jag hemma efter handling. *Duktig*

Jag får pusta ut i en och en halv dag.. Sen ska jag in i nya gruppen.
För första gången känner jag mig inte alls orolig för att alla ska vara idioter. Alltså, risken finns, tro mig! Men jag oroar mig inte för det.. Stort framsteg! Jag ska dit och visa mig från min bästa sida.
Att jag dessutom känner igen en av de som går där gör ju det hela lite bättre..

Äppelpaj någon?

Kommentarer
Postat av: Ladyn

du är HIMLA massa duktig!!! :) vi ses imorgon!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback