Sötnosar...

Igår fick jag besök av en söt, han hade dessutom köpt mitt favoritgodis! När man talar om trollen så ringde just samma söt för att meddela att han kommer över senare.. Mys!

Dessutom har jag Tjockbullens bästaste kompis här! Lovade att vara barnvakt, eventuellt blir det en sleepover. Gör absolut ingenting, han är världens snällaste. De leker och för liv just nu, men snart kommer alla vovvar sova som klubbade sälar och då kan jag tänka igen! Haha..

När jag och bullen var ute så träffade vi två hundar... Stooooora hundar! Återkommer med ras när jag kommit på vad de heter, men gigantiska är de! Så otroligt fina! Jag tror dock fröken mördarhund inte direkt träffat nåt som är så stort, så hon tog det säkra före det osäkra och tjöt som en stucken gris när den andra hunden luktade på henne! Det var det ynkligaste jag nånsin hört!

Sådär, däckade hundar i en hög i hallen..

Ska ta och äta pajrester till frukost tror jag bestämt..
Och skicka lite energi till Fröken Korp! Jag har så jag kan dela med mig idag tror jag..

Kommentarer
Postat av: hRaven

åååh, tack tjejen. kram.

Postat av: Ladyn

min huuuund är söööt huuund :D du får ladda upp soffbilden! :D

2008-06-29 @ 16:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback