Onsdag..

Seg.. Kaffe i sängen med datorn. Men jag har ju varit ute med Tjockbull såklart!
Jag fick sovsällskap inatt och det rubbar mina cirklar lite... När man är ensam är det ingen som går upp och låter medans man själv ligger kvar och försöker vakna! När man är själv är det ingen som pratar med en!
Men å andra sidan... När man är själv är det ingen som tittar på film i sängen med en... Eller bär ut disken åt en.
Eller uppskattar ens konstiga rödkålsmat!
Summan av det hela var att det var trivsamt.

Fick en bunt räkningar idag.. Och det slog mig att det är helt jävla galet att jag betalar 2000 kronor till CSN varenda jävla månad! Det är ju sanslöst! Inte konstigt att jag inte har nåt att leva av! Inte konstigt att alla mina buffertar är väck! Jag måste ringa och ta ett snack med dem..
Nåt litet andrum måste jag skaffa mig... Det här fungerar ju inte.

Ska ha möte med gruppledare och pratperson idag.. Ska vakna en anings först bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback