Lördag...

Jag trodde jag drömt att det regnat inatt! Åh, älskade efterlängtade regn.. Jag fann bevis i form av vattenpölar (som jag och Tjockbull lekte lite med) när jag var ute!
Mera! Mera!!! Meeeeeraaaaaa!!!!!

Det är dock varmt idag med.. Jag känner mig iallafall fräschare eftersom jag skrubbade av mig flera kilo svett i duschen igår. Men, solen.. Chill lixom.
Jag har ju ännu inte tagit mig iväg för att hämta mitt paket och köpa BenJerr. Ska bearbeta sötgrannen lite.. Hon brukar lasta på rullatorn så jag slipper bära dessutom! Haha.. Och nej, jag umgås inte med den dryga tanten i trappen, min sötgranne råkar ha rullator trots att hon bara är 50ish. Inte för att hon ser ut att vara en dag över 40, by the way.

Sov nog rätt bra efter en smssession med Ladyn inatt.. Jag drömde en massa konstiga saker i och för sig. Men det gör jag ju jämt..

Kommentarer
Postat av: Ladyn

hahaha alla sover bra efter mina sms :P



varmt som faan, ja.. ian gillar inte.. han har förresten fått nå eksem!! kan berätta sen när jag kan prata i telefon, skräpet till karl sover.. borde väcka eländet.. han höll ju mig vaken inatt! :D

2008-06-07 @ 14:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback