Ingefära...

Seriöst, vem har en gång i tiden grävt upp en knölig rot och tänkt "den här ska jag skala och äta!"... Jag fortsätter mina matexperiment här hemma.. Det blev nån slags rödkålssalladssak. Men det gick att äta! Och vad gnäller jag över, det är ju bättre än makaroner och ketchup för fan.

Helgen var kalas! Jag var hos Blondinen i hennes nya lya och där var det massa trevliga tjejer. De flesta har jag ju träffat förut, men de var trevliga i lördags också! Min sötaste (och enda för den delen) bror var där han med.. Och han skrattade inte åt mina Tamarcigg.. Haha.
När vi väl kom ner på stan så träffade vi på Ladyn och Lånepojk, sen blev jag full! Massa jätteviktiga diskussioner hade jag och Lånepojk, minns en Langos och skjuts hem av Lånepojks lillebrors kompis..

Imorgon är det Rehab igen, saknade de verkligen förra veckan men jag var ju magsjuk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback