Vill inte vara med längre..

Fick brev från Fkass idag som tydligen ringt mig helt maniskt, från hemligt nummer och inte förstått hur man lämnar meddelande på min telefonsvarare.. Nej, det är kanske svårt, jag vet inte.
Hur som, resultatet av det hela var att det inte blir som vi sa på mötet, på grund av regeringens jävla fittregler. Jag fick tre val, eller två val som jag kan ha nåt att säga till om. Jag vet varken in eller ut.
Som jag sa till henne så bryr jag mig inte ett dugg om vad det heter, däremot vill jag inte ha mindre pengar än vad jag redan har. Men det kommer jag antagligen få hur jag än vänder och vrider på det.
Skräm de sjuka till friskhet!! Bra jobbat..
Hon kunde inte hjälpa mig välja, för hon förstod själv inte hur hon skulle tolka lagen. Hur som så måste jag ta ett beslut och det innan sommaren är över.
Jag tycker inte det är ett dugg jävla roligt.

Läkare och folk som vet säger hela tiden åt mig att låta mitt tillfrisknande ta den tid det behöver, det går inte över en natt, det kommer ta tid och det måste det få göra. Sen kommer Fkass och härjar på... Är du inte sjuk inom si och så många månader, ja då jävlar drar vi åt tumskruvarna!!
Jag har fel ålder och fel sjukdom.
Och det vet jag inte riktigt hur jag ska kunna påverka..

Moderaterna har snart gjort sitt.. Det får jag trösta mig med.

Jag blev ack så trött.. Men tydligen ska jag få besök.

Dagen började för övrigt bra! Min favoritmedrehabare smsade och ville ses! Dessvärre ville hon bada och sånt gör jag icke. Ladyn kom med korsett och överaskade mig med MAX, jag försökte kramas men det blev sånt gnäll då..

Jag läste ut Väktare - Koontz - igår. Den var bra. Vi delar ju samma intresse jag och Herr Koontz. Hundar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback