Uuuuuuuhhh...

Regler: Svara på frågorna om dig själv. I slutet av inlägget ger du
den vidare till 5 andra bloggare. Och sedan skriver du en kommentar
hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.

1) Vad gjorde jag för 10 år sedan?
Flyttade hemifrån? Drack hemkört! :)

2) Vilka 5 saker finns/fanns på att-göra-listan idag?
Vattna (done), rehab (done), duscha, sy, umgås. :)

3) Godis jag gillar?
Choklad!!!!!!!!!

4) Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
Köpa hus, inreda perfekt, göra stuff lixom..

5) Städer / orter jag bott i?
Västerås (Fjärdhundra är ju lixom ingen stad.. )

Jag utmanar!
Fröken Korp
Molina
Öh.. Alla eventuella andra läsare!

Haha.. Glömde påpeka att ni ska svara på frågorna i era bloggar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback