Trött... igen..

Rehab idag.. Avslut för en av ledarna och flams och jordgubbstårta för oss andra. Vi fick måla med kol! Det var spännande.. Kändes rätt lagom..

Sen knatade jag hem och somnade en liten stund.. Nu tänker jag bädda ner mig tidigt och kolla på film i sängen. Imorgon är en ny dag, då tar vi nya tag och armbågar och sparkar oss upp igen! Jag tänker inte vara trött!
Min pratperson är fascinerad över min kraft att ta mig tillbaka, och upp ett snäpp, efter att jag varit i en dipp. Jag är inte lika impad eftersom jag är rätt van och inte direkt har sett det på det viset.
Imorgon är en ny dag..

När jag för övrigt ska träffa just henne..

Nej, film var det.

Kommentarer
Postat av: Ladyn

du har en utmaning i min blogg att hämta!

2008-07-01 @ 22:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback