Tack, men nej tack..

Uh.. Det finns raggningsmetoder som inte ens jag missar... Men det betyder inte att jag uppskattar det!
Jag vet inte vad man ska säga.. Men nej tack, jag är inte intresserad av gifta pensionärer.

Annars knallar dagarna på.. Jag får massa semester ifrån alla aktiviteter! Det ska bli jätteskönt..
Dessutom fortsätter jag med min nya livsfilosofi och ignorerar dåligt beteende. Det fungerar utmärkt!
Jag längtar mig blå efter att få hämta min nya lilla familjemedlem! Men rätt vad det är så är väl dagen här och vi far iväg i rasande fart (om jag känner föraren rätt) mot byhåla.

Ikväll har jag huvudvärk och ska gosa ner mig med bok och eventuella djur som vill komma och trängas med mig.. Sen ska jag sova som en liten griskulting efter maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback