Söndag..

Jag har varit förvirrad över dagarna hela helgen.. Ångest över att faktiskt ha en tid bokad på en måndag. Ska till läkaren.. Känns inte ett dugg kul! För det första så har den första läkaren missat att notera att jag ska ha en uppdatering av nya medicinen och grejs, därefter fick jag tigga en tid hos en annan läkare.. De tyckte att jag helt enkelt skulle ringa sköterskan och beställa mer tabletter! Skönt att de har koll.. Skönt att de bryr sig..
Nåväl, nu ska jag träffa den femtioelfte läkaren imorgon, på förmiddagen.

Sen ska jag tydligen under järnvägen och hälsa på Mille som vill ge mig böcker! Tror vi har pratat om saken i ett halvår nu.. Sjukt.. Måste få häcken ur.
Tjockbull ska få följa med! Jag frågade.. Vet ju att Mille tycker om hundar, men det betyder ju inte att man orkar med le Tjockbull! Dessutom var jag tvungen att vara ofin och fråga om hans lilla grabb var hemma.. Hon gillar ju inte barn, oftast.. Och jag tänker inte experimentera på mina vänners kids.

Inatt lotsade jag hem min lilla Lady som var på rymmen i storstan! Kunde ju inte göra mer än att vara i luren, men det hjälpte väl lite.. Sketet när folk beter sig illa på det där viset! Drägg! Patrask!!
Men jag pustade ut när damen var hemma i säng med katter och hundar och dator...

Och början på veckan bjuder på en massa födelsedagar. Jag har skrivit kort. Vägt för och nackdelar.
Jag pratar ju inte med den ena av födelsedagsfyllarna.. Men jag tänker ändå gå förbi med ett kort. Ikväll. När det är mörkt.

Kommentarer
Postat av: Ladyn

du är fantastisk och storsint! jag avundas dig.. och är glad att du finns under mörka nätter i korsett.. (inte DU i korsetten.. nätterna.. eller ja..)

2008-07-06 @ 21:27:14
Postat av: Anna

Hahahahaha! Nuuuu kommer sanningen fram! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback