Sommarlov!!

Det var känslan som slog mig när jag klädde på Tjockbull för att ta en morgonkiss... Skumt. Kan inte minnas att jag på något vis haft och/eller sett fram emot dessa på den tiden det begav sig. Allt var lixom genomgrått..
Det blir några veckors uppehåll med allt! Skönt..

Men jag vill semestra på riktigt! Ekonomi och mod sätter dock gränser, som alltid.
Jag har fått för mig att jag vill campa, men jag kan ju inte åka själv. Alltså, jag sätter ju inte min fot i vildmarken utan min mördarhund vid min sida, men det känns som om vi även behöver nån som vet nåt om att campa.
Tält skulle man i och för sig slippa om man till exempel hade en stuga.. På till exempel gotland...
Och tänk, att just det finns det! Men jag är uppenbarligen inte pålitlig nog att få låna sagda stuga.. Jag har inte frågat, jag orkar inte göra det varenda år och få olika skäl för att jag inte ska få det. Tydligen duger inte busstransporten som ön har att erbjuda.
Nej, det där ska jag inte gräva ner mig i!!

Efter måndagens läkare och tisdagens rehab så slocknade jag och hundet i sängen i en massa timmar. Jag har sovit på tok för mycket och drömt de mest bizarra saker...
Idag känner jag mig inte utmattad! Woot...
Idag tror jag bestämt det blir promenad till andra sidan järnvägen, om jag förstod Mr Milles sms rätt..

Um.. En dusch tror jag står på schemat här närmast.. Nåt slags födointag kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback