Seriöst..

Utmaningen var gay.. Helt enkelt. Jag insåg det när jag var klar med den, men jag körde på ändå! Haha..
Jag ska aldrig mer göra en sån.. Gay!

Väntar på att klockan ska gå så jag kan knata iväg till pratpersonen... Sen ska jag väl fixa lite hemma.
Begreppet "göra ingenting" finns inte hos mig. Det enda som finns är "jag oooorkar inteeeeeee" med en hög halt ångest som bonus. Jag önskar att jag kunde lära mig att "göra ingenting".

Fick nys om en utbildning, som skulle vara intressant.. Den börjar väl inte direkt imorgon förvisso, men jag vet inte..
Jag vill ju så gärna bli en riktig person, men jag vet inte om jag orkar.
Men det vore tufft.. Riktigt tufft.. Sånt jag gillar.. Tror jag är lite bra på det också, jag minns inte.

Efter diverse otrevliga och hotfulla samtal från min arbetsförmedlare så fick jag idag brev om att jag blivit utslängd från arbetsförmedlingen... Åfan! Jag har varit sjukskriven i ett år snart!!
Det tog dem bara typ nio månader att sakna mig.. Bra jobbat! Sen tycker jag att man inte behöver ringa och hota folk, så därför sket jag fullständigt i att höra av mig.

Oönskat beteende ska ignoreras, i värsta fall bestraffas. Gott beteende ska belönas. Det är min nya filosofi!
Mycket enkelt.. Tack, mina kära hundar som lärt mig det..
Och med bestraffning menar jag inte "timeout i badrummet" eller nåt annat fånigt som folk faktiskt ägnar sig åt.. Det fungerar lixom inte på hundar! Tror inte det fungerar på arbetsförmedlare heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback