Polydactyl!!!!

Today is the day!

Jag och Tjockbull (och Ladyn och Lånepojk och Lillgris) ska åka på roadtrip till ingenstans, eller Ockelbo!
Och när vi åker därifrån så har vi lilla Octavia med oss!

För övrigt..
Ladyn var återigen en räddande ängel, hon kom med hela sitt lager av värktabletter till mig! De hjälpte!!
Även om jag är ganska säker på att jag har haft feber också.. Vissa delar av dagarna har lixom försvunnit.
Sen var hon en ängel igår igen, och kom med ett halvt paket Blend (örk) till en röknödig jag..

Så, jag lever. Idag kommer pengarna och jag ska strax gå iväg och köpa en fet jävla limpa cigg! Och kanske nåt att äta.. Inte lika viktigt!

Jag vaknade sju idag med.. Mest för att telefonen ringde fem i sju.. Vem det var? Ingen jävla aning, de hann sluta ringa medans jag funderade över vilken som var den bästa förolämpningen att svara med.

Kommentarer
Postat av: hRaven

så du kommer att befinna dig i krokarna snart då? hoppas du får det trevligt, trots värmen.

kram på dig.

Postat av: Anna

Är du i samma krok?? Allt som fattades var banjomannen för fan.. :D

2008-07-26 @ 01:48:44
URL: http://lightmyfire.blogg.se/
Postat av: hRaven

nja, nån mil uppåt blev det ju... åkte igenom sagda ort...

2008-07-28 @ 06:18:48
URL: http://hraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback