Other

Ja, den episoden gick över. Den där "jag vill inte mer" känslan.. Efter depp och kattkärlek och sömn så vaknade överlevaren i mig igen. Allt går väl att ordna, spela efter reglerna, med lite modifikationer för fröken överlevare. Har gått förr, kommer gå igen.

Mitt söta ex kom på besök, åkte och köpte mjölk (till kaffet) och en BennJerr till mig. Då blev livet värt att leva igen! BennJerr är bäst..

Sen blev det lite mindre roligt eftersom jag felberäknat rejält gällande månades ekonomi. Ladyn är dock en räddande ängel som lovade att låna mig en slant... En liten slant, en återbetalningsbar slant. Mer vill jag inte ha.

Jag har dammat och ordnat mina bokhyllor i sovrummet! Det blev fint.. Skönt..
Jag drömmer de mest bizarra saker fortfarande.. Inatt bodde jag i skogen, med Tjockbull såklart. Hon var glad.. Haha.. Hon är alltid glad!

Idag har jag fått I am Legend. Yey! Ska höra om mr Ex kanske vill komma och titta..
Jag muttrar ilsket över LeRadutte, eller vad fan de nu heter. I mitt huvud heter de "företaget som är extremt långsamma". Jag beställde två BHar därifrån den 24e, i förra veckan fick jag besked om att de skickat mitt paket och ännu har inget dykt upp. Eftersom "företaget som skickar saker snabbt", det vill säga Ellos, var snabba och skickade min epilator på nolltid istället för de två tre veckor som det skulle ta så skulle jag gärna vilja gå och hämta sagda paket. Men jag har ju ingen lust att gå till Joker varje jävla dag! Fy skäms larudutte!!! Skäms!!
Det är erat fel att jag är hårig! Haha.. Yess..

Och det är bara två veckor tills Octavia kommer!!!

Kommentarer
Postat av: Ladyn

hah ajag är alltid engelll :D men alltså, det ärkul, för mina LA REDOUTE-paket kommer alltid toksnabbt! så jag fattar inte vafan du köpte för jävla specialgrejer :D



yes!! två veckor tills du blir tusen tassar rikare!

2008-07-14 @ 23:01:35
Postat av: Anna

Ludurutt är dumma i huvudet!! :D



Yey, I will have many many paws.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback