No sleep for the toothless..

Ja, Kenny är lagad, roadtrippen ordnad, allt annat är väl mer eller mindre på plats.
Då kommer tandvärken!!!!!

Vaknade vid halv sex imorse av att det gjorde ont. Inte som i ont, utan som i ONT.
Inte en värktablett i huset, inga pengar förrens på fredag och så vidare..
Efter varierande tussar dränkta i alkohol och munsköljmedel så känns det mer som Ont.
Jävla skit är det..

Sen blev min jävla blogg nappad på nåt vänster! Men men, jag löste det...

Hoppas på att min granne vaknar snart så man kan råka ramla på henne och tigga värktabletter..
Usch vad jag hatar att vara ynklig, jag hatar att tigga, jag hatar att be om att få låna pengar (som jag gjort flitigt den här veckan), jag hatar att inte vara onåbar och ointrängbar.
Lät det där som porr helt plötsligt? Ja, det var inte meningen.. För nån sån har jag inte heller.
Tigger kramar gör jag dock, hatar det med.
Fast mysigt vore det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback